Veckans test??

Som ni kanske ser i rubriken står det veckans test. Det är en ny grej jag tänkte testa och det går ut på att jag testar en smink eller skönhets produkt . Sedan berättar jag för er vad jag tycker om den och ger ett betyg. Jag kommer även att titta på vad de ( företaget som gjort produkten) har skrivit om den t.ex den ger extra mycket återfuktning  och inte ger det får den mindre betyg. Ni kan även skriva i komentarerna om ni vill att jag testar en viss eller speciel produkt. Här kommer ni att få se veckans test.
 
 
 
Veckans test v 1
 
 
 
Denna vecka har jag testat isadoras mega wet gloss och den kostade 99 kr men det var rea så den kostade bara 30 kr !!!
 
Bra: Den är lätt att använda och ger en fin färg. Den luktar även gott och torkar inte ut dina läppar.
Dåligt: Den är ganska kletig och har en jätte konstig "borste" som ser ut som en till ett nagelack. Den är inte värd 90 kr.
 

Jag tycker alltså att den är bra men inte värd priset. Av mig får den 3/5 handväskor.
 
/ Matilda
  
 

Kommentera här: