tävla om en shoutout och mer !!

ja jag är fortfarande sjuk så medhanns jag sitter här vid datorn tänkte jag att jag lika gärna kunde göra en tävling. 
 
Regler 
1 följ mig på insta ( matildaelm)
2 ge mig och min blogg en shoutout med haschtagen #inmypurse2014 så du ska skriva ex
@matildaelm följ hennes blogg inmypurse.blo.gg  #inmypurse2014
eller skriv bara på din blogg ex kolla in inmypurse.blo.gg du måste ha med mitt namn på min blogg
3 skriv klar här i kommentaren
 
 
jag kommer att lotta ut 2 vinnare 15 januari alltså på onsdag
 
Priset = du kommer att få en shoutout här på inmypurse och även din blogg ( har du ingen blogg så får du bara en på ditt namn) 
+ att jag kommer att kommentera 4 utav dina senaste bilder ( har du ingen blogg gör jag det på insta) + att jag kommer att skriva bloggen eller insta konto på armen och om någon frågar så säger jag bara att det är den bästa bloggen eller personen.
 
inget fusk!
Jag kommer att kolla dina bilder om du har gett mig en shoutout
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 

Kommentera här: