Smink och skönhet nu i januari

Nu tänkte jag berätta lite om några smink/ skönhets produkter som jag älskar

rouge

Denna rouge är från the body shop och är sjukt bra. Den är lätt att ta på och ser väldig naturlig ut. Den finns i 3 olika sorter ( färger ) för att passa allas hudton. Den kan tyvärr bli lite svag i de olika färger och det kan vara jätte bra till vardag men kanske inget man går ut med på fester om man vill synas lite extra. Jag har nyansen apricot och är väldigt nöjd med den. Och rougen heter då shimmer waves. Ni kan köpa den i the body shops butiker eller på deras online butik.

men det bästa med den tycker jag är att den är både rouge och ögonskugga. Om man har ögonskugga kan man använda en färg eller flera och gillar man inte en färg så behöver man inte använda den. Den kostar 265 kr.

hårolja

 Jag bara måste ha med min kendi oil. Den är jätte bra och jag rekomenderar verkligen denna. Detta är då en hår olja som gör ditt hår silkes lent,lätt glansigt och det varar i flera dagar ( även om man duschar)  Det går typ inte heller att få fett hår av den och den passar alla hår typer. som ni förstår så är det jätte bra det ända jag tycker är dåligt är att den är ganska dyr. Den kostar ungefär från 250-300 kr för 50ml så man får inte så mycket för pengarna. Men jag tycker det är helt klart värt pengarna. Jag tror denna produkt finns i nästan alla hårsalonger.

 läppbalsam

 och det sista jag ska ha med på min lilla januari smink tag är helt klart min eos läppbalsam. Jag bara älskar den och har redan använt upp ett. Jag köpte min för cirka ett halft år sen. Som ni förstår de håller jätte länge och ger läpparna en jätte bra återfuktning. Jag har inget dåligt att säga om  eos om det inte är att den kostar 89 kr lite väl dyrt om du frågar mig. Eos läppbalsam finns på kicks och det är nog den enda affären i Sverige som säljer dem. 

 / Matilda

 

Kommentera här: