Lyx eller budget?

Som ni alla vet kan man ibland handla lite dyrare saker för att lyxa till eller testa. Men är det verkligen så att dyrare är bättre ? 
 
idag har jag testat läppglans 
Lyx
eller
budget???
Jag har testat MNY s my gloss 120 kr ( jag har märkt att de har sänkt priset på dessa men jag utgår från när jag köpte den)   lyx och fantas lip smacker 25 kr budget
 
 
my gloss
bra: detta läpp glans har en fin färg och ser bra ut på läpparna. 
Dåligt: om man tar lite för mycket (som är väldigt lätt hänt) så ser det inte bra ut och det kan bli kletigt av den. Torkar också ut läpparna. 
 
Lip smacker
bra: den smackar faktiskt gott och luktar lika gott. Den återfuktar desutom bra.
Dåligt: den kan börja lukta illa berående på vem som använder den.
 
Jag säger att om jag fick köpa en av dessa skulle jag hellt klart välja lip smacker.
 
Matilda

Kommentarer:

1 ELLEN:

skriven

vad menar du med att den kan lukta illa borående vem som andvent den??

Svar: Jo som parfymer kan de här lukta illa beroende på vem som använder den därför att man luktar olika
Men jag har bara den som luktar grape så jag vet inte om de andra gör så också
Matilda

Kommentera här: