Killar behöver man eller klarar man sig utan ?

Jag bara måste säga detta:
 
Idag har jag gått runt och tänkt på om man verkligen behöver en kille just nu eller om man inte behöver en kille. Jag tycker att det inte är världens undergång om man inte har en kille ( eller tjej ) Jag har ingen kille och jag går inte och tänker på att jag är hopplös för det. Visst det är väl jätte skönt att kunna gå runt på stan med en kille eller att ha sådana myss kvällar. 
 
Jag tycker att man ska leva i nuet och bara strunta i kärleken tills den kommer , det är ju jätte många år kvar som man har på sig för att hitta sin kärlek. Tänk vilka saker man inte behöver en kille för att göra. Jag själv ska t.ex gå och shoppa idag med mina tjejkompisar idag och det kan man verkligen inte göra med sin pojkvän ( i allafall inte på det sättet)  
 
Och tycker ni att inte något utav detta hjälpte så tänk såhär att "du är en stark kvinna och söt snygg och allt i ett, du behöver inte en kille för att vara lycklig" 
 
 / Matilda

Kommentarer:

1 smilla:

skriven

Åååh vad gullig text. Jätte bra skrivet måste jag säga. Jag tycker att vi hade grymt roligt idag.. Eller vad tycker du?

Svar: Ja !! jag hade iallafall kul och det var ju inga killar med !!!!!
Matilda

Kommentera här: