Oj ?

Jag måste erkänna en sak ...
Jag TÄNKTE sluta blogga och många av er läsare trodde säkert att det också hade hänt. Fast nu sitter jag här och raderade mina appar och såg blogg appen ( jag är såklart på mobilen Hahaha) och tänkte " men alltså varför inte jag har ju inget bättre att göra .." Och nu kan jag ju berätta allt en liten snabbis vad som har hänt. Jag har haft mycket med nationella prov eller np förkortat. Det är på något sätt lite jag vet inte stressande att inte kunna plugga till det ...... 


Jag har varit på min gammelfarmors kalas. Hon fyllde 100 ÅR !! Vilket jag tycker är en väldigt stor grej. Jag är faktisk glad över att jag har fort lära känna min gammelfarmor eftersom jag vet att folk aldrig får träffa sina eller ens träffa sina farmödrar eller mormödrar och så vidare. 
Jag och min familj skulle till Stockholm men det blev inte så ? Fast jag ska inte vara hemma heller .. 
Jag ska till emporia i Malmö. Vi ska shoppa och äta bra mat och fyra Påsk med ägg fyllda med godis och allt sådant ! Hurra !!! Eftersom vi åker imorgon, men såklart ska jag försöka blogga en del men problemet är mitt internet .... Det är uselt och jag har typ inte 3G någonstans. Mmh jag ska försöka blogga så mycket som möjligt .
Känner ni igen er ? 


Kommentera här: