Små saker jag handlade !!

 
 
Som jag sa i förra inlägget har jag varit och shoppat idag med några kompisar i min klass. Jag har handlat 3 saker men eftersom en utav de är en födelsedags present så kommer ni bara få se två utav de.
 
 
 
Först handlade jag denna necessär från kicks
Den har tre fack som man kan stoppa saker i, 2 små och 1 stort fack. Den är även väldigt rymlig och snygg. Jag har såklart inte kunnat använda denna än men den verkar vara jätte bra. I vanliga fall kostar den 169 kr men det var någon sorts rea så den kostade 69 kr. 
 
Sedan handlade jag min nya ögonskuggs borste som jag köpte på hm
Den är en mjuk och smidig ögonskuggs boste som är lätt att använda. Jag har bara testat den en gång men den är sjukt bra. Den är inte så stor så den är lätt att ta med sig. Borsten kostade i vanliga fall 45 kr men nu på rean kostade den 22.50 kr. 
 
 

Kommentarer:

1 Lovisa(Lollo):

skriven

Hejsan! härlig blogg.Den där borsten ser bra ut! Är den bra att blanda?
kram

Svar: Ja lovisa den är jätte bra att blanda med och den är så bra som den ser ut det behöver inte vara dyrt för att vara bra !
Matilda

2 Lovisa:

skriven

Jag tycker HM har dem bästa borstarna!

Svar: Jag håller med !
Matilda

3 ELLEN:

skriven

du sa tre saker men det var två!

Svar: Jo men jag skrev också att en av de var en present så att jag inte skulle vissa den
Matilda

Kommentera här: